Amoda

Met meer dan 10 werknemers, werd het voor Annik Van Hove, de zaakvoerder van Amoda, wel heel erg druk. Ze besloot om voor HR een beroep te doen op externe hulp. Sinds november 2016 werkt Christel Dehaes 1 dag per week als HR Consultant voor Amoda. Door een aantal taken over te dragen aan Christel Dehaes, worden die taken systematischer opgevolgd en kan Annik zich concentreren op de groei van het bedrijf.

Wanneer er nieuwe medewerkers moeten aangeworven worden, zorgt Christel voor het opmaken en publiceren van de vacatures, de eerste screening van de CV’s en de uitnodiging voor het interview. Als de kandidaat gekozen is, maakt Christel de arbeidsovereenkomst op en organiseert ze het onthaal van de nieuwe medewerker.

Amoda is ondertussen geregistreerd bij KMO-portefeuille en bij Cevora, zodat men voor opleidingen gebruik kan maken van de voorziene subsidies. De opleidingsbehoeften worden ook opgevolgd, zodat medewerkers op het juiste moment de opleiding kunnen volgen waar ze nood aan hebben.

Christel zorgt voor de correcte administratieve afhandeling van de hospitalisatieverzekering, de groepsverzekering,…. Ze doet de voorbereidingen van de payroll en zorgt voor een regelmatige update van het overzicht van de loonkosten, zodat Annik op elk moment een goed overzicht heeft van de actuele situatie om beslissingen voor de toekomst te nemen.

Annik drukt het zo uit: “Jij neemt mij heel wat werk uit handen en zo draag je ook bij aan de resultaten van het bedrijf”.

Contacteer mij

Heb je vragen?

Wil je op de hoogte gehouden worden als er een nieuwe blogpost verschijnt? Wil je graag bespreken wat ik voor jou kan doen tijdens een persoonlijk gesprek? Heb je een vraag die per e-mail kan beantwoord worden?
Wat ook de reden is dat je mij wil spreken, laat hier je gegevens achter en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.

Blog

Hoe kies ik een sociaal secretariaat voor mijn KMO?

Ofwel bij de aanwerving van de eerste werknemer ofwel na enkele jaren, is het nuttig om een evaluatie van enkele sociale secretariaten te doen. Een sociaal secretariaat is immers een belangrijke partner voor de KMO-bedrijfsleider, zowel voor de correcte en tijdige betaling van het loon als voor sociaaljuridisch advies bij alle mogelijke personeelsaangelegenheden.